rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 229   |   Dodanych dzisiaj: 0

Piasek Kopany, Płukany / Kamień, Kl ...

Piasek Kopany, Płukany / Kamień, Kl ...
Witam, zajmujemy się sprzedażą jak i transportem wszelkiego rodzaju kruszyw! Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej branży. Zaufało nam sporo osób prywatnych jak i firm. Do każd ...

Seat Ibiza ST 2010, ...

CENA:
18700


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 526 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Dołącz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 08:21 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo - przedszkolnych. Miejsce pracy: Żłobek- Żłobek Maluszkowo ul. Wołyńska 7. -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie)- od zaraz Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-05-13 10:50 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni Inżyniera budowy. Wymagania: wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska lub budownictwo. Praca w delegacji. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-08 08:10 + czytaj więcej

Wiadomości Twoje konto id: Twoje konto: Ogłoszenia Wiadomości Płatności Szukam pracy Ustawienia Twoje przesyłki Obserwowane: Ogłoszenia0 Wyszukiwania0 Wyloguj Strona głównaPracaBudowa / remontyBudowa / remonty - PodkarpackieBudowa / remonty - Rzeszów Dodane Dzisiaj o 22:22 CIEŚLA Szalunkowy / MURARZ Pomocnik ! 18 - 30 zł/godz. brutto Wymiar pracy Pełny etat Typ umowy Umowa o pracę Rzeszów, Podkarpackie Wymagane doświadczenie: Tak 🇺🇦 Автоматичний переклад українською Opis CIEŚLA SZALUNKOWY Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych doświadczenie w pracy przy montażu elementów ( ściany, stropy, schody, balkony) szalunki PERI, DOKA, HUNNEBECK WYMAGANIA: samodzielność umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie MURARZ: Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych Wymagania: samodzielność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie POMOCNIK - do przyuczenia Szukamy młodych ludzi :) Miejsce pracy: Rzeszów ( okolice) Zatrudnienie: Od zaraz / umowa o pracę

Dodane : 2025-05-14 18:51 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Witam szukamy osoby na stanowisko kucharz w restauracji hotelowej hotelowej w centrum Rzeszowa Zakres obowiązków Przygotowywanie posiłków zgodnie z ustalonym menu Dbanie o jakość i estetykę wydawanych dań Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy Współpraca z zespołem kuchni oraz przestrzeganie zasad higieny Wymagania Doświadczenie na stanowisku kucharza Umiejętność pracy pod presją czasu Dbałość o detale, estetykę i smak potraw Znajomość zasad HACCP Dobra organizacja własnej pracy Mile widziane wykształcenie gastronomiczne Wymóg konieczny - książeczka sanepidowska Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 10:41 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu! Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozbudową naszego Zakładu w Kańczudze i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: OPERATOR MASZYN Miejsce pracy: Kańczuga Oferujemy: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą -rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) -Program Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) -wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okres i e wdrażania -możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) -doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne -ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny -rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci -dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem do miejsc parkingowych -imprezy kulturalne i integracyjne Oczekiwania wobec kandydatów:

Dodane : 2025-05-30 15:31 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. średnie techniczne - znajomość oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomość zagadnień związanych z akustyką stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwiązywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwiązań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałą pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Dzień dobry Szukamy kierowcy kraj nie kurierka Baza Jasionka szukamy kierowcy z okolicy Zapraszam do kontaktu 502 430 290

Dodane : 2025-05-30 12:32 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse i rozpocznij swoją przygodę w świecie nieruchomości! Szukasz możliwości, by rozwinąć skrzydła i zdobyć doświadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansę na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspierającym środowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obsłudze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomości (opis, zdjęcia). Organizacja spotkań i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udział w działaniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, jeśli: Pasjonujesz się branżą nieruchomości. Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły. Lubisz kontakt z ludźmi i budowanie relacji. Znasz podstawy obsługi MS Office i CRM. Masz pozytywne podejście i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon). Przyjazną atmosferę i elastyczne godziny pracy. Jak aplikować? Wyślij CV i kilka słów o sobie na adres: [użyj formularza kontaktowego] W tytule wiadomości wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomości. Nie czekaj! Wejdź z nami na ścieżkę sukcesu w dynamicznej branży nieruchomości!

Dodane : 2025-06-02 12:39 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Szukasz pracy pełnej wyzwań i satysfakcji? Dołącz do zespołu on House! Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem nieruchomości, które łączy doświadczenie i nowoczesne, nowatorskie podejście do pośrednictwa. Naszą misją jest wspieranie klientów na każdym etapie transakcji, budowanie trwałych relacji oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. Dlaczego warto pracować z nami? - Możesz liczyć na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i możliwości. - Pracujesz na zasadzie współpracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pełną niezależność. - Wspieramy Twój rozwój dzięki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzędziom. - Masz możliwość osiągania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiają kilkanaście tysięcy zł miesięcznie i więcej! - Pracujesz w zespole z partnerską atmosferą, w której zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu. Jakie będą Twoje zadania? Prezentacje nieruchomości klientom oraz kompleksowa obsługa transakcji. Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełnią oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pełnych energii i zaangażowania, które chcą się rozwijać w branży nieruchomości. Przedsiębiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadających wysoką kulturę osobistą i umiejętność nawiązywania relacji. Z doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta - będzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracę w elastycznych godzinach oraz działanie na własnej działalności gosp

Dodane : 2025-06-02 12:39 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse.pl jako Doradca ds. Nieruchomości - Dział Najmu Szukasz pracy pełnej wyzwań i rozwoju? Chcesz zdobyć doświadczenie w dynamicznej branży nieruchomości? Dołącz do on House - nowoczesnego biura nieruchomości, które łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem i profesjonalizmem. Kogo szukamy? Poszukujemy osoby do działu najmu, która zajmie się obsługą nieruchomości przeznaczonych na wynajem, zarówno mieszkaniowych (wielorodzinnych i jednorodzinnych), jak i komercyjnych. Mile widziane osoby ze statusem studenta - jeśli jesteś dyspozycyjny i chcesz rozwijać się w branży, to idealna okazja, by rozpocząć karierę w nieruchomościach! Co oferujemy? - Elastyczne godziny pracy - łatwość zarządzania czasem pracy - Współpracę na zasadzie B2B (założona lub gotowość do założenia) lub umowy zlecenia - pełna niezależność i swoboda działania. - Wysokie zarobki - atrakcyjny system prowizyjny - Wsparcie i rozwój - szkolenia, mentoring, dostęp do nowoczesnych narzędzi - Świetna atmosfera - pracujesz z zespołem, który się wspiera i dzieli wiedzą. Twoje zadania: - Wyszukiwanie nieruchomości na wynajem. - Budowanie i utrzymywanie relacji z właścicielami nieruchomości. - Przygotowanie nieruchomości do najmu (koordynacja dokumentacji, zdjęcia, opisy, prezentacje). - Wsparcie klientów w procesie najmu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Współpraca z zespołem marketingowym i działem obsługi klienta. Kogo szukamy? - Osób energicznych, samodzielnych i dobrze zorganizowanych. - O

Dodane : 2025-06-02 12:39 + czytaj więcej

RST ENERGIA - firma branży elektroenergetycznej / fotowoltaicznej, poszukuje pracownika na stanowisko : INŻYNIER ELEKTRYK / PROJEKTANT / ASYSTENT PROJEKTANTA - branża elektryczna / energetyka zawodowa Wymagania : Wykształcenie wyższe (elektrotechnika, energetyka), Znajomość podstaw prawa budowlanego w zakresie projektowania, umiejętność sporządzania dokumentacji budowlanych, wykonawczych z przeznaczeniem dla farm fotowoltaicznych, znajomość branży fotowoltaicznej, umiejętność w obsłudze środowiska AutoCad, umiejętność obsługi środowiska MS Office (Excel, Word), samodzielność , konstruktywne myślenie, radzenie sobie problemami inżynierskimi , operatywność czynne prawo jazdy kategorii B, Oferujemy : wynagrodzenie adekwatne do umiejętności ze stałym wzrostem w zależności od rozwoju, premie za należyte wykonanie zadań, możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych umiejętności, możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami w branży, możliwość zdobycia uprawnień budowlanych w zakresie projektowania oraz kierowania, pracę w renomowanej firmie o silnym potencjale rozwoju, Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. KONTAKT: 501 852 924 Aplikacje (życiorys i list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-30 14:11 + czytaj więcej

Strona 11 z 36
zamknij
Zamknij